TYÖPAIKAN ARVIOINTI
"Ihan täysin oikein kuvailtu kaikki tiedot, perustiedot ja tavoitteet on ihan ookoo.
Toimiala-analyysi on tosi hyvin mietitty nykyiseen tilanteen, mitä haasteita on ja mihin kannattaa keskittäytyä, hyvin olet löytänyt ne sinne, verkkokaupat ja itsepalvelukassat ja tulevaisuuden shop-in-shopit, muutokset oli ihan ookoo. Ja tärkeä oli tuo mitä olit laittanut, että miten se kaikki muutos ja tulevaisuus henkilökuntaan vaikuttaa, pakkohan se on miettiä sitä kouluttautumista vielä tarkemmin, kokonaisuudessaan toi on hyvin, että kaikella on seurauksensa.
Kilpailijoiden omat jutut oli hyvin löydetty ja se millä tavalla me tohon päästään erottautumaan kilpailijoista, ei mun mielestä tohon oo mitään lisättävää ainakaan, mitä ny äkkiseltä katsoo, niin hyvinkin on yksityiskohtaisesti kyllä käyty läpi. Tarkkaa työtä. Oletko kerennyt nukkua ollenkaan?
Tos erottautumisessa onki just niitä mitä me ollaan tehty paljon jo, verkkokaupat ja se että hyödynnetään vielä enemmän, että saadaan ite päättää. Ja tosiaanki yks suurimpia vahvuuksia on se, että ennemmin yrittää kuin jättää yrittämättä.
Kohreryhmät on tosi hyvin mietitty, minkä tyyppisiä nää meidän asiakkaat on ja mitä pitää tehdä, kohderyhmien houkuttelemiseksi, ja tuo TikTok on mitä kannattaa seuraavaksi tehdä, suunnitelmissa ladata se ja opetella sen käyttö.
Vakkariasiakkaat on tosi tärkeitä meille, pitäisikin enemmän huomioida heitä, yhden parhaan asiakkaan kun menettää, niin ei riitä 10 sitä korvaamaan. Juuri sen takia pitääkin muistaa huomioida heitä enemmän.
Ja Facebook on kyllä todella edullinen kanava ja kannattaa miettiä sitä rahallistakin budjettia, koska sille rahalle saa hirvittävästi vastinetta kun jakaa niitä julkaisuja, varsinkin pyhien aikoihin miettiä, niin tavoittaisi isomman markkina-alueen. Ja kokeilemalla saa sitä dataa ja tietoa, kuinka kannattavaa on.
Tosi taitavaa työtä olet kyllä tehnyt."